بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان - کاشی کاری - کاشی - نصب کاشی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

نگه داری کاشی

عمر کاشی تنها به جنس آن وابسته نبوده و به شیوه نگهداری از آن نیز بستگی دارد. توجه به این نکته ضروری است که برای حفظ خصوصیات فنی و زیبایی کاشی ها باید آن ها را به شیوه مناسب تمیز نمود.
هنگام تمیز کردن کاشی ­ها بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشیم:
 
مواد شوینده :
برای شستن کاشی­ ها بهتر است از شوینده­ های استاندارد یا شوینده های مخصوص کاشی و سرامیک استفاده کنید. ازمواد اسیدی که از غلظت و خورندگی بسیار بالایی برخوردار هستند، استفاده نکنید. این گونه مواد شاید به خود کاشی آسیب نزنند اما به ملات بندکشی بین کاشی­ ها آسیب می رسانند. لازم به یادآوری است صرفاً ملات­ های بندکشی ساخته شده از مواد اپوکسی نسبت به خوردگی ناشی از مواد شیمیایی مقاوم می ­باشند.
 
روش­ های شستشو :
هنگامی که مشغول تمیزکاری هستید از اشیا و مواد زبر و ساینده استفاده نکنید. اگر مجبورید از آنها استفاده کنید نهایت دقت را به کار ببرید. یادتان باشد که استفاده از این گونه مواد بر سطح کاشی ­­های براق آثار خراش و خط افتادگی به جای می­ گذارند.
آلودگی­ هایی که باعث سایش نیز می شوند:
انواع خاصی از آلودگی ­ها، مثل شن و یا گرد و خاک، باعث سایش کاشی­ ها می شوند. برای جلوگیری از ورود چنین آلودگی ­هایی بهتر است از پادری­ های مناسب استفاده کنید که قبل از ورود افراد به ساختمان کف کفش آنها را تمیز کند و مانع از ورود آلودگی­ ها به داخل ساختمان شود.
کاشی کار
نصاب کاشی
 
احتیاط و محافظت :
سطوح کاشی شده کف، سطوح ارتجاعی نیستند. به عبارت دیگر، آنها فقط در برابر شوک­ های ملایم مقاوم هستند. باید از افتادن اشیای سنگین بر آنها جلوگیری کرد. بهتر است در جاهایی که احتمال افتادن اشیا زیاد است مانند مقابل اجاق گاز و سینک ظرفشویی در آشپزخانه­ ها  از کفپوش ­هایی که خاصیت ارتجاعی دارند استفاده نمود.
۲۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۰۳ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهروز مقصودی

نقاشی ساختمان

 نعهد به کار و مسولیت پذیر بودن مهمترین عامل در نفاشی ساختمان است. پس با وسواسی خاص نفاش ساختمان را انتخاب کنید.

 کیفیت در نقاشی ساختمان یعنی استفاده از رنگ خوب، زیر سازی درست، بتونه کاری، زدن آستر واستفاده از ابزار مناسب مثل غلطک یا رنگ پاش و ...

 هر آنچه شما باید به عنوان صاحب خانه در مورد نقاشی ساختمان از جمله رنگ ، ایده های جدید، تضمین کیفیت باید بدانید در زیر اورده شده است.

با جستجو در اینترنت و پیدا کردن نقاشان ساختمان از آن ها مشاوره بگیرید و اجازه دهید آنها به شما رنگ و تحوه اجرا های مختلف را پیشنهاد دهند.

.اکثر مردم بهترین کیفیت را با کمترین هزینه می‌خواهند که این امر محال است؛ کار نقاشی ساختمان باقیمت پایین چیزی جز هزینه مضاعف و دردسر بیشتر در آینده نزدیک نیست

۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۴۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهروز مقصودی

کاشی کاری

 تعین کارشناسی و تعین قیمت برای تعمیرات جزیی و متوسط و بزرگ در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناس متخصص.

 تمامی همکاران این مجموعه دارای بیمه مسولیت و حوادث و همچنین گواهی انجام کار میباشند

 خدمات نصب کاشی، سرامیک، سنگ و همچنین تعمیرات و بازسازی انباری، سرویس بهداشتی و آشپزخانه با تعرفه مناسب

 دو دهه فعالیت درنصب انواع کاشی وسرامیک واجرای بنایی داخلی ساختمان اعم از بازسازی و تغییرات داخلی منازل مسکونی

 آمادگی اجرای و نصب در تمام نقاط تهران وحومه برای تعمیرات جزیی (در حد چند ساعت) + کار های متوسط (در حد چند روز) و کارهای بزرگ مطابق با زمانبندی شما جهت بازدید و اجرا.

 تعمیرات جزیی به تعمیراتی گفته میشود که اجرای آن کمتر از یک روز زمان میبرد. در این گونه موارد ابتدا مشاوره تلفنی صورت میپذیرد و در صورت لزوم کارشناسی انجام میگردد

با خیال راحت تعمیرات جزیی و بازسازی خود را به ما بسپارید. شماره تماس ۰۹۳۳۷۹۸۱۰۶۶

کاشی کاری

۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۴۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهروز مقصودی